Obses dengan owl #part 1

July 10, 2015 C i k R e n e x 2 Comments

Akhirnyaaa Cik Renex dapat jugak theme Owl untuk tab yang uzur ni.
Cantik takkk.. Aku memang obses gila dengan bentuk burung hantu. Banyak jugak da la koleksi burung hantu ni termasuk pin shawl, shawl, wallet. Hari tu kat instagram ade orang jual sticker owl, laju je aku belinya. Lepas tu sayang nak guna. Huu. Saje nak wat koleksi jer sebenarnya.

Korang obses dengan ape pulak?
Ni dia theme tab aku. Comel kannnnnnnn..



Ni lak dompet . Jumpa kat TF. Aku xpandang sangat brand2 ni. Asalkan cantik rembat terus. Hiks.



2 komen:

Terima kasih sudi baca sampai habis dan komen. :)