Aku terima nikahnya



TIGA perkataan yg ditunggu2 oleh seorg wanita bukanlah I LOVE U or I MISS U. Tetapi AKU TERIMA NIKAHNYA...


Sabtu. Kami berempat melayan movie Aku Terima Nikahnya . Filem lakonan Adi putra dan Nora Danish. Sinopsianya?ala aku pastinsemua dah sedia maklum cerita ni kan.


Filem ni boleh dikatakan sedih la jugak. Dan Aina,sepupu aku boleh pulak menangis teresak2 layan filem ni. Hehe. Betul2 menghayati dia ni. Aku?mata berkaca2 je la. Hikhik




NORA danish dalam cerita ni sangat la comel. Dan sangat serasi berlakon dengan ADI putra. Memang sesuaiii.


Ending cerita ni bagi aku terlalu cepat. Kalau lah Nora Danish membawa rajuk dia ke tempat lain barubest kot. Biar suami dia berusaha mencari dia lak. Ni x,senang2 je taw Nora kat jambatan tu. Hehe.


Scene yang paling aku rasa sweet bile hero proposed heroin. So sweeetttt.


So,sape2 yang tak tengok lagi tu boleh la pergi terjah pawagam yang berhampiran.


No comments

Post a Comment

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex