alkisah SOS topup


sungguh kacak :)


"RM0.50 telah dicaj ke akaun anda untuk perkhidmatan SOS Top Up.RM2 belum dicaj"


nak gelak bila aku dapat msg ni dari maxis.eh,bukan nak gelak,tapi memang gelak terus weh.siapa yang pakai maxis tu tahu la apa itu SOS topup kan.bukan sos thai cili yang kita makan bersama KFC tu.SOS topup tu bila baki kredit kita kurang dari 20sen kot,kita boleh pinjam dengan maxis,tapi kena bayar semula la kan.dalam dunia ni mana ada yang free.Ye dok?Tapi yang aku geram kena cas 50sen pulak.riba dah tu.wateva!tapi kalau guna credit advance Celcom tak kena charge lebey punnnnn.kann!



ok,kembali pada cerita msg tu.Aku gelak sebab rasa msg tu lawak.Semangat je dia tolak 50 sen dulu.Aku topup rm5,pastu kdit tgal Rm2 lepas wat apa yang patut.tu dia tak boleh nak amik RM2.50,jadi dia amik 50sen dulu.macam la tak boleh tunggu nanti2 aku topup semula,pas tu hamik la rm2.50 tu sekaligus.haisshh..




:)

2 comments

  1. menade-nade la maxis tu

    seb baek xgune maxis...sebab tau maxis penipu~ heee~

    ReplyDelete
  2. hehehe..taw takpe kan..nak buang la no maxis...hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex